English
صفحه رسمی فنیکس در تلگرامصفحه رسمی فنیکس در توئیترصفحه رسمی فنیکس در اینستاگرامصفحه رسمی فنیکس در فیسبوک

فنیکــس

فنیکس

تاثيرات روغن آرگان خالص و نحوه مصرف جهت مو

تاثيرات روغن آرگان خالص و نحوه مصرف جهت مو

  • Argan oil with woaman

تاثيرات روغن آرگان خالص و نحوه مصرف جهت مو:

• محافظت كامل از مو

• رفع شكنندگي و موخوره

• تقويت موهاي آسيب ديده ناشي از رنگ ، دكلره ، مواد شيميايي و حرارت

• افزايش شفافيت، شادابي، حجم و استحكام مو

• محرك رشد مو

• كاهش و جلوگيري ار ريزش "غيرطبيعي" مو

 

  • نحوه مصرف:

دو بار در هفته ٢٠ دقيقه پيش از شست و شو ، بر روي پوست سر ماساژ دهيد. اين روش موجب تقويت موها از ريشه و متعادل نمودن چربي پوست سر بسيار موثر مي باشد.

همچنين مي توانيد پس از شست و شو و پس از براشينگ موها از اين محصول بر روي ساقه ي مو چند قطره استفاده نماييد تا شفافيت و نرمي ابريشمي را تجربه نماييد.

 

 

- شامپو آرگان فنیکس که از مشتقات روغن آرگان است, حاوی روغن آرگان و ابریشم مایع می باشد که نرم کننده قوی، ضد مو خوره، تغذیه کننده و رطوبت رسان موها بوده و سبب  ترميم مو ، افزايش حجم  و رشد سریع و درخشندگی موها می شود.

شامپو روزانه آرگان فنیکس ضمن استحکام در ریشه مو و ايجاد درخشندگی در موهای خشک و آسیب دیده با خاصيت  آنتي اكسيداني كه دارد باعث جلوگيري از ريزش موها ميگردد.

 

- ماسک مو  آرگان فنیکس که یکی دیگر از مشتقات روغن آرگان است, بدلیل داشتن روغن آرگان و تركيبات ويتامينه سبب بازسازی، ترمیم و تغذیه عمقی مو و پوست سر آسیب دیده شده و  از ریزش موی سر جلوگيري نمايد همچنين به عنوان یک عامل محافظت کننده، ضد آفتاب و آنتی اکسیدان مو عمل کرده و از طرف دیگر با تقویت کراتین مو، سبب افزایش استحکام و احیا تار مو شده و با مرطوب کنندگی و حالت دهندگي بسيار قوي از وز شدن موها و موخوره جلوگیری نمايد.

 

- كرم مو آرگان فنيكس , از محصولات خانواده آرگان فنیکس میباشد که اين محصول با تركيبات ويتامينه و پروتوئينه و روغن آرگان باعث حالت پذيري بهتر ، تقويت و ترميم مو ها شده و با قدرت نفوذ بالا و رطوبت و انعطاف پذيري باعث درخشندگي هر چه بيشتر موها ي شما خواهد شد .  اين محصول به دلیل داشتن روغن آرگان، داراي پليمر هاي كاتيوني مي باشد كه با ايجاد يك لايه ي محافظ بر رو ي مو باعث صاف شدن سطح مو و از بين رفتن الكتريسيته ساكن و همچنين درخشندگي مو نيز خواهد شد .

 

- اسپري دو فاز كراتينه آرگان فنیکس که یکی از محبوبترین محصولات  خانواده آرگان فنیکس میباشد جهت جلوگیری از  صدمه زدن ابزارهاي حرارتي براي حالت دادن به موها میباشد. استفاده مستقيم اسپري دو فاز  آرگان فنيكس قبل از استفاده از سشوار ، اتو و يا هر ابزار حرارتي ديگر ، علاوه بر محافظت مو دربرابر حرارت  ، مو را هيدراته و تقويت كرده و از خشكي و موخوره جلوگيري مي كند. اين محصول به سبب دارا بودن روغن آرگان علاوه بر ترميم و تقويت مو ها ، باعث درخشش ،  لطافت و ابريشمي شدن مو شده و  به استحكام و رشد موها و جلوگيري از ريزش مو كمك مينمايد.

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top